Hlavní menu:

Právě si prohlížíte: Pro žáky a rodiče >> Vyučovací předměty >> Ekonomické předměty >> Management a marketing

Management a marketing

MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU

Charakteristika předmětu:

-        výuka probíhá ve 3. ročníku – 1 hodina týdně, ve 4. ročníku – 1 hodina týdně,

-        cílem předmětu je poskytnout žákům komplexní porozumění teorii a praxi marketingu a managementu,

naučit žáky aplikovat teoretické znalosti na praktické problémy ve firmách,

-        učivo obsahuje historický vývoj marketingu a managementu, popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu a také manažerských funkcí s aplikací do cestovního ruchu,

-        důraz je kladen na pochopení probíraných pojmů a vztahů a na schopnost vyjádřit své názory v ústní i písemné podobě.


Akce: Otevřít verzi pro tisk


Soubory:

Přihlásit se Kontakty

Financováno EU

Operační program Jan Amos Komenský

Národní plán obnovy

Asociace soukormých škol